Sunday 17 May 2009

web site upload!/ウェブサイト更新しました!

I up load some work on my web site!

ウェブサイトに新しい作品追加しました!

my web site

私のウェブサイト

http://chiemiyazaki.web.fc2.com/

---------------------------------------------------------------------

I uploaded new illustration, kati outinen, drawings for sticker, me and mole 1,me and mole 2,me and   mole 3

イラストページ更新しました!カティ・オウエン、シールのための絵、わたしともぐら   1、2、3を追加しました。

  illustration 2009


I uploaded craft page,new canvas bag is there!

クラフトページ更新しました!エコバックアップしました。

craft

I uploaded printmaking page,there is new lithograph work!

プリントメイキングページ更新しました!新しいリトグラフをのせました。

printmaking

have a look and enjoy!

 みてみてねん! 

  

  

No comments: